Gå til innhold

hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så fryktelig halsbrann for tiden! er det noen flere som er plaget med d,isåfall hva bruker dere for å lindre plagene??drikker mye melk men det virker jo bare kortvarig:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det fins en tabelett som er syrenøytraliserende..colett et eller annet...rosa etiket på...det sverga jeg til sist jeg gikk gravid..hadde den med over alt..halsbrann er døden....

Skrevet

drakk cola light til jeg holdt på å krepere, det hjalp. samt zantac brusetbl, men da må du ha godkjenning fra legen din. jeg drikker melk nå,tom for brus.

Gjest miang20&alicja10.06.07
Skrevet

prøv titralac :)

Skrevet

Har selv vært på apoteket og kjøpt tyggetabletter mot halsbrann i dag. Tok en i sta`og merket virkning med en gang. Ellers så holder jeg med unna f.eks juice som jeg får halsbrann av. Noen matsorter kan forverre det også.

Skrevet

takk for gode svar,men må eg gå til lege først for å få råd til hva jeg kan bruke og ikke elr har dere allerede gjort det siden dere har brukt det?

Skrevet

vil anbefale lovehearts, altså snopet. virker godt på meg, ihvertfall =)

Skrevet

Jeg spurte på apoteket og leste på pakningsvedlegget. Står tydelig der at gravide også kan bruke det, så jeg har ikke spurt legen.

Skrevet

Titralac, Gaviscon og Novalusid er ikke reseptbelagt, de kan brukes av gravide, og du kan kjøpe det på apoteket.

Er selv fryktelig plaget med halsbrann, har lest at melk eller banan kan hjelpe, det er kanskje verdt et forsøk, men det er nok forskjell på hva som hjelper folk. :)

God bedring :)

Skrevet

spis 5-6 mandler, det hjalp meg veldig

Skrevet

Link tyggetabletter smaker best:) Flytende gaviscon fungerer også greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...