SommerBris Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 holde tale eller lage sang til deres mann på bryllupsdagen??? Jeg har ikke begynt på noe, bare er i tenkeboksen om jeg skal gjøre en av delene... Ønsker bare å høre hva dere har tenkt til å gjøre:)
*Ametyst81* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skal ikke holde tale, er ikke typen til det. Ikke mannen min heller. Tåler rett og slett ikke å stå å prate foran store forsamlinger. Men en sang fra meg til han, som alle synger med på skal jeg nok få til:-)
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Skal nok prøve å holde en liten tale, ja... Eller kanskje si et par ord og lese et dikt....
Leieboer funnet! Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skrev sang til mannen min. Turte ikke å holde tale,men klarte å få mannen min rørt av sangen :-)
lykkeligste Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Er også litt i tenkeboksen der.. ;men har ikke så veldig god tid nå!! Skrevet en felles sang fra oss om hvordan vi møttes etc. Han prøvde å hjelpe litt til der. Har utrolig lyst å holde en liten tale, men må vurdere om det kommer til å ta helt knekken på meg, vet jeg kommer til å bli så nervøs.. Vurderer kanskje å lage noe på rim, slik at det blir lettere, at man kan lese opp fra et ark..
mammatilsommeren Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal holde tale, føler at jeg nesten må, vil fortelle han alt jeg har på hjertet og hvor bra vi har det. Og at det er så mange til stedet gjør det hele så spennende og romantisk, blir nesten som å fortelle " hele verden" hvor mye jeg elsker han.....jeg tror gjestene hadde satt pris på det. Ikke så mange brud som holder tale da.... men jeg tenkte å fortelle vår historie på rim....fra dagen vi møtes til den dagen vi giftet oss, og ta også med venner og familien......hater å holde tale egentlig, men for han gjør jeg alt! tihihi
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal ikke holde tale. Klarer ikke tanken på å snakke i store forsamlinger. Kan heller ikke fordra hjemmelaga sanger. Sånn er jeg....
Lille jente Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg vurderte å holde tale, men så fant jeg ut at jeg kom til å være så nervøs at det ville legge en demper på resten av dagen, så jeg har heller skrevet en sang til han. Litt humor og masse ros. Tror det blir bra! Den er ikke så lang, så de som ikke liker sanger skal slippe å sitte lenge og kjede seg ;o) Men jeg tror min kjære vil sette pris på at jeg har skriblet ned noen ord til han. Tenkte jeg kanskje skulle høre om min bror ville lese opp et kjærlighetsdikt i kirken fra meg til min man )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå