Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 hadde no egentlig planlagt å vente ei go stund til, men så fikk eg sånn kick idag.... så eg bare MÅTTE kjøpe den:P MÅ ha, bare MÅ ha....flere som har det sånn?? heh... hadde gått å sikla etter den i 2 mnd no.. hehe... e i uke 20 av svangerskapet:P klarte bare ikkje la være, snøft... hehe.. flere som har kjøpt vogn og div ting så tidlig??
*smula* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Vi kjøpte vogn i uke 16. Vi visste hvordan vi ville ha, og den var på tilbud. Så da slo vi til. Syntes selv vi var litt gærne :-)
FruV Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fant den fine vogna jeg skulle kjøpe om jeg fikk meg en jente,men var på ul og den viste en liten gutt. Det har seg slik at jeg har en lillebror på 2år som fikk ny vogn når han ble født og den får jeg om jeg vil... Greier ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe ny eller om jeg skal ta esteen sin vogn....
nybakt_mamma Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 vi kjøpte vogna rundr uke 19-20 tror jeg. var tillbud på barnashus så da slo vi til. så jeg går på trilletur i stua av og til....:)hahah gleder meg til å ha noen å legg i den da.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er i uke 27 og har ikke kjøpt vogn enda.. Jeg vet hva slags vogn jeg skal ha.. Og gleeeeder meg til å hente den neste måned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå