Gå til innhold

sjalusi:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere her inne så hater når typen går ut? kan ikke fordra d!!! sitter med konstante nerver,har ikke lyst at det skal vere sånn men klarer bare ikke å stole på han igjen etter han har vert utro en del ganger! føler sjalusien har blitt verre etter at jeg ble gravid,sikkert pga at jeg er mer følsom osv....han har sjerpet seg og har vert ute sikkert bare 4ganger i løpet av mitt svsk,er nå 23uker på vei...er jeg helt idiot elr??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det AKKURATT sånn som deg! av samme grunn også.. og etter jeg ble gravid har det tatt helt av... er slitsomt å vere sånn... prøver å skjule det for han at jeg er så sjalu... det er nesten pinlig!

Skrevet

skjønne dokker godt eg... ville nok vært sånn eg åsså hves samboern min hadde vært utro....

trur nok at det bi verre når man e gravid, hormoner og humørsvingninger.

dokker må bare snakke me typan dokkers å si ka dokker føle og så må dokker bare prøve å ta dokker sjøl litt i skinnet trur no eg dah....

lykke til uanz:)

Skrevet

er nok lurt å prøve å tenke på de positive sidene ved det..

fikk melding av mannen min i dag, da hadde han vært ute og tatt seg en øl med de andre gutta for å feire at de var ferdig med et større prosjekt. og jeg ble veldig glad på hans vegne.

stakkaren var lissom så forsiktig når han sa det "loddet stemningen" med hormonene mine, lissom..

er jo så fint at han kan feire litt da, og at han kan være sosial med gutta:)

og så glad for at jeg kan stole på han. at det å ta en øl med gutta betyr å ta seg en øl med gutta..

er jo ikke bare bare å skulle støtte oss gravidoser hele tida heller.. med hormoner og vondter og det som er.. prøver å tenke at jeg unner han alt godt, men når jegkaskje ikke har krefter til å skjemme han bort, så kan det være en form for bortskjemming å la han ha litt ekstra med frihet, om dere forstår?

hurra for mennene våre:)

Skrevet

Skjønner veldig godt det med sjalusi... selv om mannen min ikke har vært utro (som jeg vet om i hvertfall...) er også jeg veldig skeptisk dersom han skal på byen. Nå bor vi også i den byen han har vokst opp, levd mesteparten av livet sitt, og har stort sett hele historien sin... dvs x'er, gamle flammer, og gale damer som prøver å ødelegge forholdet vårt.

Men hva annet kan vi gjøre enn å bite det i oss...??? Jeg tenker som regel at dersom jeg blir sur og bitcher hjemme pga dette, så har han enda større grunn til å gjøre noe galt når han er ute...

I tillegg... det går jo an å slå følge med ham på byen av og til, selv om man ikke kan drikke alkohol... man går jo ut sammen ellers også... :-)

Skrevet

hei anonym!!

godt å høre at d ikke bare er meg som er sjalu,det er ikke noe særlig gøy å ha det sånn som vi har det nei,alle ting kommer liksom mye sterkere fram nå også:(men men vi må vel bite det i oss,vi er nå ganske unike som finner oss i den slags,så de får nesten bare tåle såpass at vi er sjalu,det er jo de som har lagt opp til det;)ja..ja vi får håpe det kommer seg...du må ha masse lykke til!!

klm

Skrevet

Uff,det er ikke noe særlig og ha det sånn..

Slitsomt!

Jeg mener at et forhold har ikke sjans til og overleve uten tillit(over lengre tid...)

Har selv erfaring med en type som var utro(før det var barn i bildet) og jeg var akkurat sånn som deg.

Livredd og meget sjalu..Mistenksom!

Jeg holdt ut et år før jeg bare måtte ut av det forholdet..Jeg klarte ikke gå sånn jeg.

Nå har jeg en fantastisk samboer som har akkurat det samme synet på utroskap som meg..

Det har såå utrolig mye og si og ha tillit til hverandre!!!

Men bra for deg/dere at du er av den typen som klarer og tilgi sånnt da;o)

Håper dere klarer og bygge opp igjen tilliten mellom dere..Slitsomt og gå og tenke sånn som du gjør.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...