Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Kjøpt meg 4 nye dvd`er, typiske jentefilmer..........har bollene til heving på komfyren og kakao og krem i bakhånd:-) Nesten så jeg må jage ut sambo ikveld;-)) Tror jammen jeg skal lure ham inn til naboen jeg, fotball på storskjerm er sikkert mer fristende enn jentesutreputrefilmer:-) Og så begynner jo Frustrerte fruer ikveld igjen:-) Ha en flott kveld jenter:-)
trebarnsmamma Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 mannen her i huset er på kurs så nå skal storesøster og jeg se på kroppen min, og så skal hun pakkes til sengs mens jeg skal kose meg med fruene uten sukk og stønn fra gubben
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 kos deg med fruene og innkjøpte dvder ;o) her gomles det rundstykker og slurpes kakao.hmmm,deilig ;0) ha en kjempefin kveld du også =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Hahahahaha.........jeg måtte lese den setningen et par ganger før jeg tog an;-)) Se på kroppen min liksom.........hahahahaha........men så skjønte jeg det jo:-))
ettbarnsmammaen Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Frustrerte fruer, here we come!!!! :-D Den fortsettelsen gleder jeg meg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå