#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 ??? (nysgjerrig jeg.... jeg har sånn ca 30.august..)
smågodt prinsessa Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 jeg har ca 16 sep... var det legen sa i går hvertfall. jeg hører ikke til her før på torsdag jeg.. men men:) hehe..
Tord_og_Trym Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 22. juli 2007. Kun 2 dager i forskjell fra forrige sønn som jeg hadde termin 20. juli 2006. Men han ble født 2 uker over termin, 3. august.
Lone35 =0) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ul-termin 13.juni og menstermin 7.juni
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 etter UL, er det mest vanlig å få en noe senere termin enn antatt?? noen som vet? vil liksom prøve å få til augustbarn, siden det er min egen bursdagsmåned;)
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 25 juli har eg termin. mens termin. skal på ul imorra så det kan jo hende eg får ny termin dato.
Surk Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Min termin er 29 juli, men på ul igår sa dei 4 august!!!
Kaktus_ Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 29 august Blir vell kanskje endret litt på etterhvert..
keisersnittnr3 Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 28 mai her c",) Men får vite på torsdag kva fastsatt dato for ks blir,siden jeg ikke kan fø normalt:) spennende
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 BIM termin: 7. september Legens termin: 4.september UL termin : vet ikke, blir spennende å se på UL
@nne p@ l@nne Skrevet 27. februar 2007 #21 Skrevet 27. februar 2007 24 august er mens terminen. har ikke vært på UL enda
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2007 #22 Skrevet 27. februar 2007 menstermin 8 september.. Legetime til fredag, så får se hva henne sier
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. februar 2007 #23 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er har termin 12 juni
~Maja Mor~ Skrevet 27. februar 2007 #24 Skrevet 27. februar 2007 6.8.07 og den er satt på ordinær UL, så da blir den ikke forandret mer. Har hatt 3 forskjellige til nå....
julaugmamma Skrevet 27. februar 2007 #25 Skrevet 27. februar 2007 Legens termin, etter "snurra" er 1.september. Hva som blir termin på UL, må jeg vente en mnd.tid til for å få vite. Forrige sv.skap ble jeg flyttet fra 25.juni til 3.juli,(og kom 12.juli...) så jeg er innstilt på å bli flyttet denne gangen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå