#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har i mange uker vært og lest hva dere alle skriver, og har nok svart littegrann i ny og ne, men nå kan jeg likegodt ønske meg selv velkommen inn i 2.trimester,...og innrømme for meg selv at jeg faktisk har blitt avhengig av å titte innom hver dag:-D jeg føler meg liksom ikke så alene gravid ved å holde meg oppdatert her, og det er mye jeg så langt har lært ved å lese mye bra broblemstillinger og tanker som surrer og går.. stå på!!!! I dag er jeg 14 uker på vei, og i morgen skal jeg til jordmor å høre hjerte banke.. uæææ, håper det banker og at alt er bra! synes det er litt skummelt...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Velkommen skal du være!!
Lone35 =0) Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Velkommen til 2.tri!! Håper du får mange koselige timer her inne i ventetida. Lykke til med gullet i magen!
Solskinnsjenta Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Velkommen inn hit "på ordentlig" =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå