Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 la meg i går kveld, neeesten sovnet, å skulle fikse litt på sovestillingen, da kjente jeg at hele puppen min var våt, og det var en stoor våt flekk på dyna. puppen min har lekkasje:) syns det var litt artig jeg! hehe
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 hehe..ja moro det der...kan bli enda "verre" hvis du blir opphissa og under sex
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 hahahaha, ja en av svangerskapets store gleder! hihi godt at kroppen din funker som den skal da!
Lone35 =0) Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Skulle gjerne byttet med deg jeg. Jeg har vannlekkasje. Mye bedre med lekkasje fra melketanken..=0)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 hihi:) syns det var rart da, at jeg ikke merka nooe til det når det kom ut, bare kjente at både puppen og dyna var våte:) uff da, det er nok ikke artig med vannlekkasje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå