Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 hvordan regner man ut hvor mange dager en har igjen?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 det får du hvis du mld deg på uke for uke..da kommer det opp automatisk hver gang du logge deg inn her på bim
Lisa81 blittmamma! Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 men... når jeg mld meg inn kommer jeg jo bare inn på "din side"? Hva da?
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Har du registrert termindatoen din? jg ser den ihvertfall ikke på profilen din... dette gjør du ved å gå inn på brukerprofil/innstillinger eller noe sånn... Trykk inn terminen din der, og gå tilbake til Din side. Da står det antall uker, hvor mange dager og uker du har igjen til termin...
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Gå inn på brukerinformasjon og registrer terminen din der. Vist du også vil andre skal kunne se terminen din på profilen din, så tror jeg du må inn på rediger profil og haka av for vis termin eller no sånt. Men kan og hende det skjer automatisk, det husker jeg ikke
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 så må du inn på uke for uke å trykke for at du vil ha det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå