Gå til innhold

Mareritt hver natt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har ofte mareritt?

Har hatt det i 14 dager i strekk.....!! Alt fra mennesker som kommer springende "melktørstige" vampyrer som løper etter meg å prøver grafse til seg brystet.... til magen vokser så jeg eksploderer..:( Uhyggelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, godt å høre at det ikke bare er meg som har syke drømmer. jeg har liksom alltid drømt mye, men etter at jeg ble gravid (er 14 uker nå), har jeg hatt de sykeste drømmene. mennesker jeg trodde var ute av livet mitt for lengst, dukker plutselig opp i drømmene. jeg drømmer mye rundt det å være gravid, men at jeg plutselig føder, og at barnet ikke ser ut som et barn osv...., og at jeg får kjempe blødninger osv osv osv... os så blir jeg ofte jaget på. skulle vært interessant å lese en drømmetyde bok. har uansett hørt at gravide drømmer mye kjipt... sikkert fordi vi har en underbevisst bekymringshet (eller no...) som ligger og lurer... eh,...ja...

er sliten og dårlig humør nesten hver morgen jeg våkner. blir heeeelt satt ut. gjerne til langt på dag..!!

så tror jeg skjønner hvordan du har det;)

hehehe, vi får håpe det går over snart:)

Skrevet

Jeg har faktisk også oftere vonde drømmer innimellom. Noe som ikke er så vanlig ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...