VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 hehe, denne er utrolig fin. Kjenner ei jente, hvis far er prest. Naturlig nok var hun mye med i kirken, og kunne liturgien omtrent utenatt så fort hun kunne snakke.. en dag hun var med moren i butikken, (ca 3-4 år) og shoppingen hadde vart litt i lengste laget for lillejenta, reiste hun seg i handlevogna, strakk hendene mot taket og ropet med desperasjon i stemmen; "HERRE, HA LANGMODIGHET MED MEG!" hehe,, moren skulle ønske hun kunne synke gjennom gulvet,, og det tok laaang tid før de handlet der igjen...
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Fantastisk!! Bestefaren min hadde også ein prest som far, og ein dag då han hadde vore litt frekk og skulle få ris, ropte storebroren til bestefaren min ut gjennom vindauget i 2. etg "Abraham (namnet på oldefar) legg ikke din hånd på gutten!!" slik som i historia om Abraham som vart bedt om å ofre sin einaste son, og Gud sa frå i siste stund. Hehe, bestefar slapp unna risen då, takka vere storebror Sigurd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå