Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei har hatt vondt i foten i 3-4 uker nå og i helga begynte verken å gå opp i leggen..Har vært en del hoven til tider nede i foten men ikke i leggen.. Var til lege for dette i dag og ble sendt til sykehuset for å ta ultralyd for å sjekke om det kunne være blodpropp..De fant ingen ting, så da visste de ikke hva jeg skulle gjør..Etterpå har jeg merket at det er kommet en kul som verker som er på leggen like under kneet..Er det noen andre som har hatt dette? eller som har noen forslag til hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns du bør ta deg ennå en tur til legen... Bør ta hevelser og kuler på alvor. Vil ikke spekulere i hva det kan være. Lykke til
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 fikk du ingen videre konsultasjon når de ikke fant noe da? jeg syns det kan høres ut som en betennelse jeg.. men jeg har jo aldri studert medisin eller noe da, bare litt basic førstehjelp.. men betennelser kan iallefall "reise" rundt i kroppen.. ring legen igjen du.. ikke noe godt å ha vondt heller!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 ja tenkte også på betennelse..men det trodde ikke legen det var, for da mente han jeg burde vært rød og hatt feber...tok en crp, og han skulle ringe hvis den slo ut, og han har jo ikke ringt så regner med at alt var greit...kanskje jeg burde ringe igjen i morgen, men føler at jeg maser litt siden jeg var der i dag og han sa han ikke visste hva det kunne være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå