Gå til innhold

Ultralyd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettop inkalling til ultralyd og regnet at jeg var ca 24 uker når jeg skal dit. Er det ikke sånn at man skal dit mellom uke 18 - 20? Eller er det noen som har vært på ultralyd da? (Er den ordinære ultralyden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått innkallelse i slutten av min uke 18... ,det er fra 17- 20 som er vanlig ja, vet ikke hvor du er i landet, men det kan være lang vente tid......, men det var enormt lenge til syns jeg, håper du skal til jordmor før den tid, sånn at du kan høre hjerte og sånn

Skrevet

er mellom uke 16-18 som er vanlig, for da sies det at babyene er likest vekstmessig, og at det blir vanskeligere når man er lengre eller kortere en dette å sette termin!

Skrevet

Tja, jeg tror grensen går opp til uke 20, jeg. mellom 16. og 20. uke. Her i DK er det mellom 18. og 20. uke. Jeg skal dessverre ikke før i 20. uke. Skal være 19+2 og synes det er lenge til.

(Særlig fordi jeg er redd for å være lenger på vei, og blir rimelig irritert om de ikke kan komme med ordentlige estimater og målinger fordi jeg er lenger enn 20. uke, og de har tatt meg så sent inn..)

Menmen. Generelt er jeg jo så pissed på folka som tar seg av meg og graviditeten min, at det nok er bra jeg ikke skal møte dem på en stund.

Tror du skal ringe og høre om det virkelig er meningen du skal inn så sent.. iom at det er vanligst mellom 16. og 20. uke. Kan jo hende de har regnet en måned feil eller noe da.. Skrevet 15.5 i stedet for 15.4 liksom..

Skrevet

Ville ringt å sjekka om dette kan stemme. Ordinær ul bør være mellom veke 17 og 20 for då er fostera mest like og det er lettere å sette rett termin.

Skrevet

Jeg håper jo på en måte at de har bare gjort en feil, men man vet jo aldri. Jeg hadde regnet meg fram til at jeg skulle dit litt før eller etter påske.

Kommer nok til å ringe de i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...