Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Søsteren til samboeren min skal ha barn hvert øyeblikk og har allerede plukket ut faddere. Hun vil ha samboeren min og broren til mannen sin + dama hans. Er så lei meg for at jeg ikke fikk være fadder! Har vært sammen med broren hennes i tre år og vi er helt stabile... Kan på en måte forstå det siden vi ikke er gift eller noe, men blir lei meg likevel... Tolker det liksom som at hun ikke har noe tro på at vi kommer til å være sammen... Vi er ikke spesielt unge heller så er ikke det det står på... Hva synes dere?
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Dersom broren til mannen og dama hans ikkje er gifte forstår eg ikkje heilt kvifor du ikkje vart valt, men du må jo berre respektere deira sine val. Vi har ikkje heilt bestemt oss for om vi skal spørje storebroren min og sambuaren hans, sidan dei ikkje er gifte, men eg trur nok vi ender på dei likevel. Det er jo skilnad på nyinnflytta kjæraster og sambuarar som har budd saman lenge!
Jippi! Maibaby! Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Selv om jeg skjønner at det kjennes sårt for deg, så mener jeg bestemt at alle må få velge de fadderene de er mest komfortable med til barna sine. Dessverre er det slik at jenter ofte har mer problemer med å forholde seg til sine brødres partnere enn andre "nye familiemedlemmer". Kan det være noe sånt som ligger bak?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Har et godt forhold til søsteren hans, så tror ikke det er noe personlig. I såfall vet ikke jeg hva jeg har gjort galt. Det andre paret som skal være faddere har vært sammen lengre enn oss, men svigersøster vet jo at vi er seriøse og... Hun sa tilogmed for noen dager siden at hun regnet med at vi og kom til å få barn snart (hun vet ikke at vi prøver da..). Nei huff... Er jo selvfølgelig enig i at det er foreldrene som må bestemme hvem som skal være faddere, men føles liksom som om at jeg bevisst blir holdt utenfor og det er jo litt ekkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå