Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er nå i uke 34 og har fått strekkmerker på lårene og er blitt full av cellulitter. Før jeg ble gravid veide jeg 62 kg og nå veier jeg hele 81 kg...har lagt på meg 19 kg og er helt frustrert... er det noen med erfaring? går cellulittene og kg fort bort etter fødselen??? håper noen kan svare... og vet dere omman legger på seg av insulin? Jeg ble diabetiker rett før svangerskapet... på forhånd takk fro hjelpen...
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg leste en gang her at cellulitter som oppstår under graviditeten kan man få bort ja, prat med hudpleier- de har slike tilbud i og med at de har oppstått nå er de ikke så "dype".. har fått noen selv så det skal jeg gjøre... Strekkmerkene blir jo svake ja ,men de går vell ikke helt bort ,men de jeg fikk på ungdomskolen vises ikke nå! Er første gangs selv så sier bare det venner o.l har sagt! husk at etter du har født mister du MANGE kg samt MANGE kg når du ammer. visst du i tillegg begynner å trene litt, trur jeg kg renner av:)... iallefall på de jeg kjenner. har å lagt på meg en del og veide 56 kg, men stresser ikke. vet det forsvinner. om man legger på seg av insulin vet jeg desverre ikke ,men legen/jordmor vet vell det?! Lykke til iallefall.. likte ikke selv når jeg så ALLE de røde merka på ræva;-P og så kg hopet seg opp.. men men
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er 3 dager på overtid,men cellulittene har vært her i mange måneder alt!Strekkmerkene kom i uke 38,litt nederst på magen. Så cellulittene er verst på meg egentlig. Har lagt på meg 17 kg. Vil tro cellulittene blir ferre når man går ned i vekt,men hvor fort man går ned i vekt har vel noe med egeninnsats etter fødselen å gjøre.Jeg skal hvertfall jobbe hardt for å komme fort ned i vekt igjen:) Nå skal jeg ikke svare deg hundre prosent sikkert på om man legger på seg av insulin,men mener jeg har hørt det. Men det vet sikkert legen din:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jepp . Strekkmerker på magen og cellulitter her og der... kroppen har forfalt ja Kjipern! Ikke lyst å ta "helt kvelden" fordi jeg blir mor heller altså! Jeg har aldri hørt at man legger på seg av Insulin, er spl.
godiva med 3 gull Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Fikk ingen strekkmerker sist, og heller ikke nå. 2 dager til termin.. Men Celulitter fikk jeg nok av begge gangene. oppe på lårene. Gikk bort sist, og håper samme skjer nå. Veldig opp og ned om kiloene raser av. Alt fra person til person.
PlinkiPlonk Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ingen strekkmerker enda, men hadde ikke det sist heller, enda jeg la på meg 25 kilo. Men har fått cellulitter på baken å låra denne gang. Har "bare" gått opp 10 kilo dette SV, men enda en stund igjen:) Visst du ammer, går man rimelig fort ned i vekt. Nådde min gamle vekt etter 1 år, var og 62 kilo. Men drev ikke å slanka meg bevisst, bare ble sånn. Er sjøl spent på å se om cellulitten går bort...ser litt rart ut:(
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Hei! I mitt forrige svangerskap fikk jeg en del cellulitter, men ikke strekkmerker. Jeg gikk opp 20kg. Men etter fødselen gikk jeg ned igjen til normalvekt og da forsvant også cellulittene=) Tror de hadde litt med vann i kroppen å gjøre. Strekkmerker vil vanligvis blekne etter hvert, men de vil ikke forsvinne helt. Men tenk på at det er verdt det, du får jo en nyyyydelig baby, og hva gjør vel noen merker da???hm...lettere sagt enn gjort kanskje...=) Lykke til videre da
plutseligbolle Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har fått noen skikkelig fine cellulitter på lårene!!! Er i uke 33 og har lagt på meg ca 11 kilo. Ingen strekkmerker så langt. Så bra at cellulittene går bort, det gleder jeg meg til. Men mest av alt gleder jeg meg til å ha baby om våren og gå tur med vogn i sola. Det blir koselig!
Neverstill Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 uke 33. lagt på meg mellom 4 og 5 kilo. men er FULL av strekkmerker...tror noe syns på bildet på profilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå