Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 skulle tru vi var millionærer,hehe. vært på barnegarderoben å shoppa noen klær,hehe. 4sett, og den heldrakten med kopi av tigergutt var så tøff at den måtte vi bare ha.hehe. skal til tr.heim på torsdag jeg og gubben, blir vel litt shopping da også.hehe. gal gal.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jepp jeg shopper nå må jeg vente til lønninga kommer, sukk livet er hardt hihihi
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 ja fanken,enn om penga kunna ha rulla lik fort inn som de flakser ut,hehe. må bare ha det.hehe. helt babyboom ihodet for tia.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Ja skulle ha vunnet litt i lotto altså
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 satser på hele summen i vikingen i morgen.hehe
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Huskelapp til i morgen: TIPPE LOTTO
*Angelface* Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har shoppa en hel eske med rosa klær:))
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 når vi ventet vår første shoppet vi som noen tullinger. det er jente,andre og tredje er også jenter. men nå er vi lik gale som med først a.og nå kommer gutten.hehe. kule klær.og så mye søtt og fint da. satser på norges største huskelappe angående vikingen ja.
RockMyWorld Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er shoppoman!!!!! Det verste er at jeg kjøper merkeklær og babysen vokser jo så fort at de kan jo ikke brukes lenge en gang....men de er jo bare så kule!!!! Har fått shoppe-forbud av samboer nå, men det spørs, han klarer jo ikke holde seg unna han heller! I dag handlet jeg for første gang mammaklær da, nå passer ikke de gamle buksene lenger....så da fikk jeg tilfredsstilt shoppebehovet på noe jeg virkelig trenger....hihi
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 gud hvor heldig du er da. har brukt mamaklær sidenuke 19 jeg nå. magen popper ut, lilleprinsen satt fast i et stille rolig periode med voksing,så nå vokser han etter mens termin som er 7juni. hehe. gubben min er jeans gal han,hhehehhehe.må ha selebukser med kjettinglenke ja.hhe. kikker på leketraktorer og alt,hehe. skal bli greier i høneflokken her ja.hehe. bra det ikke er bare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå