Gå til innhold

Når kommer den mørke stripa til syne egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på den jeg da sjø:) Hihi:) Er vel ikke alle som får den like mye å like fort osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 14 uker har enda ikke fått den, men tror ikke det er alle som får den...men det er vell i 3 -4 mnd tiden den kommer tror jeg

Skrevet

Jeg er 24 uker på vei og jeg har ikke fått noen mørk stripe enda:) men jeg er bare takknemlig for det da:)

Skrevet

jeg fikk ikke sist...å glad var jeg for det :)

Skrevet

Den kom ikke før ut i 3.trimester med mine to andre. Har ikke fått den enda denne gangen.

Skrevet

Hos meg begynte den og bli synelig i uke10 nå er jeg 12+1 og den er synelig.. er det veldig tidlig??

Skrevet

jeg er 20 uker på vei og den begynner så vidt å vises nå, den er veeeldig svak, men regner den blir mørkere etter hvert og iallefall når jeg begynner å få sol på magen igjen!

Skrevet

Hva er denne stripa, og den forsvinner vel????

Skrevet

Jeg fikk antydning i uke 11-12.. Var da bare opp til noen cm under navelen og svært lys av farge, nå i uke 26 er den omtrent helt opp til mellomgulvet og blitt mye mørkere, skulle gjerne vært den foruten jeg.. Er jo ikke noe pent....

Skrevet

fikk ingen stripe hverken første eller andre gang, jeg!!

Skrevet

Eg vente nr.3 og har aldri hatt sånn stripe, så det e ikkje alle som får det nei.

Skrevet

Det er en tynn stripe som kommer hos noen gravide fra navlen og ned eller navlen og opp, hos noen kommer den tidlig, hos andre sent eller aldri, den kan være både sterk elelr svak og ja, den forsvinner igjen endel måneder etter man har født :-)

Skrevet

Er i bims uke 39 og har heldigvis ikke fått den:)

Skrevet

Jeg er i tredje svangerskap og har aldri hatt sånn. Heldigvis sier nå jeg da..;)

Skrevet

Går med tredjemann i uke 25+1, har ikke fått stripe enda, men tror jeg hadde det sist

Skrevet

I svangerskapsboka mi står det at den vanlegvis kjem rundt veke 14, men det er jo ikkje alle som får den. Mi stripe er veldig svak, ser den berre når det er sterkt lys. Har hatt den sidan veke 14-15, er i veke 26 no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...