Gå til innhold

hva hatet dere som barn..men liker godt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg likte overhode ikke pannekake med pølse-ertesuppe...

det skal jeg lage med til middag nå fordi sambo jobber overtid og jeg fikk bestemme middag alene..

syntes det er super godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brunost,men det har jeg blitt hektet på no etter at jeg har blitt gravid.. :)

Skrevet

Kjøtt, fisk bearnaisesaus, tyttebær.

Motsatt vei med pølser, marengs og melk;)

Skrevet

brokoli, og lomper........................

Skrevet

middag generelt. Likte det ikke når jeg var barn, men nå synes jeg det er kjempemye godt :) Håper ikke mitt barn blir like kresen i matveiene som jeg var...

Skrevet

grønnsaker:)

Spesielt sopp!

Og så graprfrukt! husker foreldrene mine pleide kjøpe det på søndag når det skulle være ekstra fint. og jeg bare spiste sukkeret på toppen.. nå ELSKER jeg grapefrukt!

Skrevet

Fiskepudding og reker i terteskjell likte jeg ikke da jeg var liten, men det syns jeg er veldig godt nå..

Skrevet

Sylteagurk, tyttebær, og surkål likte jeg ikke i det hele tatt,

helt til jeg ble gravid forrige gang. Nå elsker jeg det:D

Skrevet

fiskegrateng synes jeg er godt nå, men det likte jeg absolutt ikke da jeg var liten.

Ellers, så likte jeg ikke fisk spesielt godt, og så likte jeg ikke kjøtt. Sånn er jeg ennå. Jeg er ikke vegetar, jeg bare.. forsyner meg med lite kjøtt. Passer ekstremt dårlig inn i svigerfamilien min, som elsker kjøtt og svor og sånn.. Og så hater de stort sett ost, som jeg elsker å ha på brød. Hahaha. Er ikke enkelt nei.

Skrevet

Av alle ting, så trodde jeg som barn at jeg ikke likte PIZZA!! Hahaha....at jeg kunne ta såå feil. Elsker nemlig pizza nå :-D

Skrevet

Hvitost. Spiste kun brunost. Nå spiser jeg mest hvitost, men helst Norvegia. Er kresen på ost.

"Amerikansk blanding". Likte ikke kokte gulerøtter og erter. Nå får jeg noen ganger helt dilla på dette.

Skrevet

Coca Cola :)

Skrevet

LUTEFISK!!! :)

Det som er så fantastisk godt!! Men jeg var faktisk 28 år før jeg begynte å spise det. Men den må ikke være tilberedt eller luta sånn at den ligger og "lever" på tallerkenen. Det er bare ekkelt! Nam,fikk lyst på det... ;)

Skrevet

Fisk! Mye fordi fisken jeg fikk hjemme faktisk var vond. Kokt torsk med bein, poteter og hvit saus er ikke akkurat noe å rope hurra for. I dag elsker jeg fisk, særlig hvis tilbehøret passer til. Spiser mye laks, kveite, breiflabb og tunfiskbiff. Og sushi. Mmmm...

Ellers elsker jeg oliven (spiste 20 etterhverandre som tenåring fordi jeg hadde lest det ville lære deg å like det, og det virka!) og blåmuggost som jeg syntes var helt motbydelig. Nå elsker jeg et stykke gorgonzola eller roquefort med en søt chutney til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...