Gå til innhold

weeee, jeg ligger på sjetteplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi

over mest aktive brukere... uff da.. hvordan får jeg tid? hihi

og 13plass over hvem som lager flest nye tråder. den er litt mer overraskende.

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trykk på "innlegg" i pålogget-ruta di.. og så på "mest aktive brukere"

:)

Skrevet

Hi hi nei det er ikke dårlig altså :)

Skrevet

synes du ikke det er pinlig? *flaut*?

Skrevet

hehe, nei, hvorfor det egentlig?

Nei, gidder iallefall ikke bruke tid på å være flau over noe sånt! hehehe

og tro det eller ei, jeg HAR et liv utenom BIM, bare logger inn mange ganger i løpet av en dag, feks om jeg har en pause mellom forelesninger og ikke noe å gjøre da. eller som i dag, som jeg bare har liggi på sofaen og slappet av fordi legen sa jeg skulle det. da er det såå hyggelig å treffe andre skravlesyke gravide her inne!

Skrevet

Eg har faktisk vore heilt øverst ein gong *stolt* Men no i det siste har det dabba litt av med meg, trur eg datt ned til 15. plass eller noko. Har jo akkurat flytta, så det har ikkje vorte så mykje bimming i det siste...

Kan klikke på linken "alle forum på BIM" under det oransje feltet, og så på "mest aktive brukere" også

Skrevet

hehe..ligger vel litt langt opp der jeg...kanskje det er på tide med bim frie dager....hm....tror ikke jeg klarer :)

Skrevet

Hvis du ligger blant de øverste der, så tviler jeg på at huset ditt er HELT fritt for hybelkaniner...he he he

Skrevet

å jo da..jeg støvsuger hver dag og rydder....vasker over gulvene hver 2.-3 dag....må det når man har hund i huset og en liten en som er overalt...kan gjøre flere ting samtidig vet du :)

Skrevet

Trine: Du ligger på 9.plass på "postet flest svar" Mens jeg ligger på 8. på samme lista.

På "Laget flest tråder" ligger du også høyt oppe! Du er blitt en skikkelig bimmer du, Trine!! =0)

Skrevet

haha, nei, her er det en del hybelkaniner om dagen!

men det er mest fordi vi holder på med massib ommøblering (sukk, ting tar tid!!) og bekkenet mitt ikke liker støvsuger- eller vaske-bevegelser, så jeg kan bare gjøre litt av gangen/om dagen, og resten må gjøres når mannen min er hjemme..

men går kjapt å skrive en haug med innlegg da. alt trenger jo ikke være like seriøst.. som såpebobledebatten på kranglesiden, feks... haha den var gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...