Susanne-75 3 gutter! Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker at jeg kan spørre om alt her - som på skravle...Selv om noen tema er mer brennbare ann andre...:-) Er faktisk ikke inne på skravle, det var jeg oftere på bim...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 at det er ganske mye aktivitet her, uten at det er en skravleside dermed får man raskt svar, og man kan jo spørre om d meste her inne! genialt!
♥sjiga♥ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 muligheten til å få svar på ting og støtte i det jeg velger å gjøre. føle at det er fler som meg.
SpiseLise Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker at alle her faktisk har barn som er opptil ett år gamle, mens mange av dem på skravlesiden sikkert har glemt det meste om amming, fruktmos og hvor lang tid det tok før tannen kom etter det begynte å klø;-) Og så er innleggene mer interessante synes jeg. Kan bli litt mye "se den nye toppen min", og "hvilken favorittfarge har du":-) Ikke for det, noen ganger kan det være gøy med mindre seriøse innlegg, men jeg føler meg nå mest hjemme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå