Kardoula Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Fant ut på lørdag kveld i forbindelse med en fest at kjæresten min har mistet den ene jobben han hadde. Han sa det da noen andre spurte og vi alle satt rundt bordet. Javel? Det hadde han ikke sagt til meg. Jeg ville ikke lage en scene, så jeg gadd ikke å begynne å snakke om det akkurat da. Snakket med han dagen etterpå, og da sa han at han hadde sluttet den ene jobben på grunn av de ville han skulle være bare på ett av arbeidsområdene, og ikke de andre fordi han ikke snakket så veldig bra norsk fordi han er tyrkisk (men det gjør han synes jeg). Men uansett, jeg konfronterte han med dette og spurte hvorfor han ikke hadde sagt noe, og da sa han bare "jeg bare er sånn noen ganger.." Ok? Øh... Han jobber nok til å livnære seg altså, det er ikke det, men jeg forstår ikke hvorfor han måtte holde dette borte fra meg i flere dager.. Jeg sa til han at hvis det er noe, hva som helst, så kan og skal han fortelle meg det med en gang sånn at vi kan hjelpe hverandre, har sagt det før også, men det virker ikke helt som det går inn..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har hatt en sånn eks (utenlandsk, uten at det har så mye med saken å gjøre) som holdt på sånn. Og det er hovedgrunnen til at det ble slutt mellom oss. Han lot være å fortelle en hel masse ting - viktige og mindre viktige, og dermed klarte jeg ikke å stole på ham heller. Hva du gjør er opp til deg, men jeg ville i hvert fall ha tatt det opp og sagt klart fra at skal vi ha et forhold så må vi fortelle hverandre ting. Min erfaring er at sånne personer ikke forandrer seg. Dessverre.
AnitaogTimVincent Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hvis du er i ett nytt forhold burde du kanskje fortelle hva du forventer av han, hvis ikke så tror jeg bare det vil fortsette... Tror jeg da, men har ingen erfaring Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå