Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Det er veldig fint å ha disse sidene å diskutre ting med folk, og få andres meninger om ting man lurer på, men jeg må si det virker som om det er veldig mange uselvstendige mødre der ute! Det går vel ann å bruke sunn fornuft og prøve seg frem litt selv? Fasiten ligger ikke her inne, men hos DEG og babyen DIN. Hvis jeg hadde vært så usikker og utrygg på meg selv som mor, og min evne til å ta de avgjørelsene som er best for mitt barn, så hadde jeg faktisk ventet med å bli mamma Stol litt mer på dere selv jenter! Dere er den beste mammaen babyen deres kan ha!
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor være anonym når man legger inn slike innlegg? Det er jo helt greit at du mener det. Men noen ganger er det greit å høre andres erfaringer om ting og tang. Jeg synes disse sidene er flotte, og mange får hjelp her. Har selv fått det.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Både ja og nei. Jeg trodde jeg kunne alt før jeg satt der med mitt eget barn, og nå kan jeg jo egentlig "ingenting". Jeg tror ikke at alle som legger inn problemstillinger her ikke har ryggrad til å ta avgjørelser selv, men bruker det bare som et media sammen med alt mulig annet. Jeg spør litt mamma, helsesøster, lege, kollegaer, venninner, BIM, bøker og selvsagt meg selv. Bruker i størst grad min egen bedømmelse, men det kan være godt å vite at andre er i samme situasjon. Det er ikke alle som har noen andre å spørre heller, og forumet her er jo ment til å dele erfaringer. Så hvorfor ikke bruke det? Mange synes sikkert det er godt å komme hit å "lufte seg", når dagene kan virke litt håpløse og lange innimellom.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke en svakhet å spørre om råd, tips eller hjelp. Man kan ikke ha alle svarene selv alltid. Jeg har selv to barn, men selv om jeg er andregangs er dette et flott sted å få råd, oppmuntring osv. Jeg tror så absolutt på meg selv og jeg lever virkelig etter følge magefølelsen regelen. Så synes ikke du skal sitte der å undervurde noen om de skriver inn og lurer på no.
Januar 2010 <3 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Kjære deg anonym. la vær å se på denne siden da vel, om det plager deg. De fleste skriver inn og leser innleggene pga de er usikre og ønsker andres meninger. Er ikke bare bare å få en liten baby i hendene første gangen vet du. Handler nok ikke med å vente med å bli mamma. Alt som er nytt, er litt vanskelig vet du. slik er det iallfall for oss fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå