Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er sååå lei av å være overvektig og har aldri tid til å trene siden jeg har 5unger og sliter med liten energi..tenkte å ta den "letteste" metoden;) Takker for alle som evt kan gi meg navn på noen piller. Vet jeg burde ta meg tid til trening...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Er nok dessverre ingen lett metode som fungerer på sikt. Mange kurer gir rask effekt, men resultatet varer sjelden. Er nok kun omlegging av kosthold og mosjon som fungerer på lang sikt. Skulle gjerne gitt deg et annet svar )
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 en venninne av meg har begynt på noen slankepiller som hun fikk resept av legen for... de virker syns hun..de tar bort fette i maten..så når du skal på do etter du har spist så kommer alt fettet ut igjen....
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 og de heter xenical. tar ikke bort fettet i maten, men reduserer opptak av fett i tarmen med ca 30 %. de er et sabla klin, du kan ikke slippe en liten fis engang uten å gå på do.. er skikkelig ulekkert. det de gjør er å "tvinge" deg til å legge om kosten, og da er du like labgt igjen hvis du ikke er intr i dette. de er i tillegg svindyre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå