Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Fikk mensen igjen 10 mnd etter minien vart fødd. Har bare hadd den en gang og ventet den nå på lørdag som var - etter sånn syklusen min var før da. alltid 28 dager mellom hver gang. Bruker den å vær litt uregelmessig etter "oppstart", eller blir den sånn som før? eller burde jeg springe etter en test på apoteket...?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fikk min igjen 4,5 mnd etter fødsel. Skulle hatt den igjen nå om onsdag, men den kom ikke som ventet. Var regelmessig før svangerskap. Har hatt mensen bare en gang siden fødsel. Tok en test på lørdag, for var redd jeg var gravid igjen, men den var negativ. Etter hva jeg har hørt, så kan den være litt uregelmessig og bruke litt tid på seg til å komme ordentlig i gang regelmessig igjen.Men er du usikker, så ta en test. Jeg tok den mye for da visste jeg at ok, jeg er gravid, eller ok, da kommer den etter hvert, er bare ikke helt i gjenge igjen enda...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Veldig, veldig vanlig med uregelmessig mens etter en fødsel. Her fikk jeg en 5-6 uker etter fødsel, så gikk det tre måneder før jeg fikk igjen i 10.jan. Skulle hatt den igjen 7.+/- februar, men fikk den ikke før 22.feb. Kan si jeg tenkte mye på om jeg var gravid i mellomtiden ja, men jeg har den gode gamle tanta på besøk nå.:-) Hadde ikke gjort noe med ny spire da, men godt det ikke kommer så fort på igjen også. Håper bare den stabiliserer seg etter hvert. Hvis du er redd for ny graviditet så ville jeg brukt prevensjon, siden det kan være vanskelig å vite hvilke perioder som er "sikre" når den er uregelmessig. Jeg hadde testet dersom det gikk mer enn 14 dager over forventet mens bare sånn for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 den kommer til å bli regelmessig etterhvert, men d kan ta litt lenger tid enn det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå