trulte79 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei, flere enn meg som opplever kløe under føttene på kveldstid? Noen som vet hva det kan være?
Lykkelioggla Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 mange klør veldig mye under graviditeten. Det er helt normalt. Det heter rett og slett svangerskapskløe. Men man skal være ops dersom man klør mye på innsiden av hender og under føtter. Det kan da være svangerskapsforgiftning. Jeg klør masse over hele kroppen, også under føttene. Har vært hos legen og det er ikke noe galt
♡ wims Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 jeg klør som en gal selv og leser akkurat nå om dette: http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=778 ikke at det trenger være det, men det er da ingen vits i at gå rundt og lure, er det vel?
trulte79 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Takk for svar. Jeg får nevne det til jordmoren når jeg skal på kontroll. Så får jeg håpe at det ikke utvikler seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå