Gå til innhold

********* UKE 9 **********


Et mirakel i okt. + Edvard

Anbefalte innlegg

Enda en uke unnagjort. Og alt er bare velstand! Bortsett fra halsbetennelse, men den er på vei over.

Gleder meg til å komme over i to-sifrede uker, og til første kontroll 14 mars. Har faktisk fått pittelitt mage nå, trodde det var litt tidlig men.. :)

Kvalmen har mistet brodden de siste dagene, HAHAHA! Kanskje blir ting bare bedre nå!!

Hvordan har andre uke 9-ere det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er bra, er 8+5 på vei.

Var på ultralyd i forrige uke, og alt så bra ut. Utrolig å se hjertet slå, og godt å få bekreftet at alt er bra. Nå tør jeg glede meg mye mer enn tidligere.

Har vært heldig og sluppet unna kvalme så langt, kun trøtthet (og humørsvingninger) som har plaget meg. Kjenner at kroppen er i endring, og det er uvant med pupper og mage som vokser. Usikker på om magen egentlig har vokst så mye pga svangerskapet, da stor matlyst og lite fysisk aktivitet (les jeg har vært mye trøtt og sliten) nok også har bidratt til den voksende magen.... Trøster meg med at god matlyst iallfall er bedre enn kvalme, men gruer meg til å komme tilbake i form igjen til høsten.

Skal på første svangerskapskontroll først 21.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Formen min er mye bedre nå, jeg er også 8+5 i dag.

Nesten ikke kvalm lenger, og ikke så trøtt som jeg har vært en periode heller. Var på trening i går, første gang på en måned (er rimelig dritstøl i dag..), det føltes bra å komme igang igjen. På torsdag skal jeg på første kontroll med GU, gruer meg litt til det.

 

Morsomt å høre at flere har begynt å få litt mage, jeg har også det. Ikke så mye, men jeg kjenner og ser at det er en liten kul der. Har forresten gått ned et par kilo, jeg skjønner ingenting! Jeg går vanligvis aldri ned uten å jobbe hardt for det. Og nå har jeg ikke gjort noe, ikke trent engang.. Jaja, går sikkert fort nok opp igjen.. :o)

 

Ha en fin kveld jenter! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...