Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvem anbefaler dere? evt andre bra bøker mottas med takk =)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg vil gjerne anbefale "Svangerskapet uke for uke" av Lesley Regan. Synes den er fin med illustrasjoner og nyttig info. :0)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 så dere henne på "Først og Sist"? Latterlig dame..
doble Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har; "Mamma for første gang". Kjempe fin bok:D Andre bøker jeg vil anbefale er; "Kunsten å si NEI", "Ditt kompetente barn", og "Livet i familien" av Jesper Juul. Kjempe fine bøker om oppdragelse, familieliv, og samliv.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Eg har også "mamma for første gang" - den er veldig fin synes eg, men eg forstår jo at dei som er "imot" amming ikkje vil lese den, sidan 80% av boka handlar om amming. Det er også ei bok som handlar om barselstida, og ikkje svangerskapet - noko eg satte stor pris på. Det er så lett å sjå seg blind på svangerskapet og fødselen, men det er jo faktisk etter fødselen den store jobben startar! Elles har eg "Den nye boken om svangerskap og fødsel" av Sheila Kitzinger - den er KJEMPEBRA! Gode forklaringar, masse bilete av fødslar og utrulig masse info. Dessutan skriv ho litt om alternativ fødsel (vannfødsel, akupunktur, pusting etc) - noko eg er veldig for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå