Gå til innhold

Blødning i uke 15, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen av dere som har opplevd det? Eller etter uke tolv da. Er det slik at når man blør skal man umiddelbart kontakte lege? Eller kan jeg se an litt? Har ingen smerter og blodet er liksom litt brunt. Og foreløpig ikke så mye. Har egentlig nettopp merket det, så det har ikke pågått så lenge. Grunnen til at jeg spør her og ikke ringer legen med en gang, er at jeg vet at fastlegen min ikke er på jobb i dag så da blir det legevakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadden en bloedning i forrige uke, var litt saann rosa/brunt, ikke mye, men litt hver dag. Ble litt bekymret saa jeg ringte til JM, fikk komme inn og hoere hjertelyden, alt var fint. Hun sa dat var ganske vanlig med smaabloedninger for det er stor gjennomstroemning av blod i livmoren. Hvis jeg var deg ville jeg ha ringt i morgen hvis du fremdeles har det da, ikke noe aa gaa rundt aa bekymre seg for om en ikke trenger det. Det er sikkert helt uskyldig.

jeg er forresten 17+6 i dag.

lykke til!

Skrevet

du kan godt se det an litt,

ettersom det er lite de kan gjøre uansett,

det eneste de kan, er å gi deg en ultralyd for å se om alt står bra til.

Det kan du likegodt også gjøre senere.

Bare noter deg når og ca hvor mye du blør. Og hva slags blødning det er.

Litt brunt blod betyr som regel at det er en gammel blødning. antagelig er det ikke noe å bekymre seg for.

Selv hadde jeg en blødning i starten av 2.trimester, som varte noen dager, da var jeg i kina og hadde ikke mulighet til å sjekke om ting stod bra til. men ingen smerter eller noe, så regnet med at alt var ok. og det var det!

Skrevet

Takk for beroligene svar:-) tenkte jeg skulle ringe legen i morgen uansett for sikrets skyld. For som du sier, det er unødvendig og bekymre seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...