ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Synes det er litt vanskelig å trille tur i området der jeg bor pga mye snø og dårlig med måking. Er dere mye ute og triller i snøen?
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Nei ikke så ofte fordi dem måker ikke fortauene her noe særlig bra! Det er en styrke-prøve i seg selv å gå en liten runde....)
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det blir mye mindre nå enn før. Det er så dårlig måkt mange steder at jeg må gå ut i den glatte veibanen for å komme meg fram og da blir jeg heller hjemme.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Nei, jeg holder meg inne i snøkaoset som er her på sørlandet.
Milletrille Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Har vært mye ute på tur, men i går vat det ei stri å komme frem pga dårlig måking, så i dag sitter vi inne... trasig!! Koselig med hvit snø, men altfor dårlig måking!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Så det er ikke bare her det er dårlig måket, nei :/ Ble en 10 min. tur i stad- holdt heldigvis til at dattera mi sovnet, da
mai mammaen til to Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 jeg hører om all snøen..men her er det ingen snø da.... litt kjedelig..men men.. vi er no ute på tur hver dag da..
soria moria og nurket Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Vi er faktisk ute hver dag, ser på det som god trim I sted var vi ute i 1,5 timer, var helt gjennomsvett etterpå. *stolt av innsatsen*
Lille søtnos Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Det blir ikke så mange turer som jeg hadde ønsket. Gleder meg virkelig til våren i år : )
Videlivi Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Er ute på tur hver dag. Vi har hund, og jeg går på tur med han når samboern min er på jobb. I den siste mnd har det ikke vært noe gøy hver dag, for de har ikke alltid vært så flinke med å måke. I dag f.eks gikk vi på tur i 45 min, en tur som vanligvis tar 20 min, men i 15 cm kram snø er det ikke så lett å dytte en vogn. Snø er kjempekoslig, er veldig glad i vinteren, men bare måk en liten sti på gangveiene da, sånn at jeg kan gå på tur, det er alt jeg trenger =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå