Gå til innhold

Er dere ofte ute og triller i snøen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt vanskelig å trille tur i området der jeg bor pga mye snø og dårlig med måking. Er dere mye ute og triller i snøen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke så ofte fordi dem måker ikke fortauene her noe særlig bra! Det er en styrke-prøve i seg selv å gå en liten runde....:o)

Skrevet

Det blir mye mindre nå enn før. Det er så dårlig måkt mange steder at jeg må gå ut i den glatte veibanen for å komme meg fram og da blir jeg heller hjemme.

Skrevet

Nei, jeg holder meg inne i snøkaoset som er her på sørlandet.

Skrevet

Har vært mye ute på tur, men i går vat det ei stri å komme frem pga dårlig måking, så i dag sitter vi inne... trasig!!

Koselig med hvit snø, men altfor dårlig måking!!!

Skrevet

Så det er ikke bare her det er dårlig måket, nei :/

Ble en 10 min. tur i stad- holdt heldigvis til at dattera mi sovnet, da :)

Skrevet

jeg hører om all snøen..men her er det ingen snø da.... litt kjedelig..men men.. vi er no ute på tur hver dag da..;)

Skrevet

Vi er faktisk ute hver dag, ser på det som god trim :) I sted var vi ute i 1,5 timer, var helt gjennomsvett etterpå.

*stolt av innsatsen*

Skrevet

Det blir ikke så mange turer som jeg hadde ønsket. Gleder meg virkelig til våren i år : )

Skrevet

Er ute på tur hver dag. Vi har hund, og jeg går på tur med han når samboern min er på jobb. I den siste mnd har det ikke vært noe gøy hver dag, for de har ikke alltid vært så flinke med å måke. I dag f.eks gikk vi på tur i 45 min, en tur som vanligvis tar 20 min, men i 15 cm kram snø er det ikke så lett å dytte en vogn.

Snø er kjempekoslig, er veldig glad i vinteren, men bare måk en liten sti på gangveiene da, sånn at jeg kan gå på tur, det er alt jeg trenger =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...