Gå til innhold

Er formen deres litt opp og ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var i fin form igjen etter kvalmen i begynnelsen. Men er i uke 19 nå og når jeg føler meg fin og går en lang tur eller noe, føler jeg meg uggen og sliten dagen etterpå. Virker som enhver fysisk anstrengelse sitter i til dagen etterpå og gjør meg ekstra sliten.. da jeg vasket leilgiheten var jeg helt død hele dagen etterpå.. veldig kjedelige greier.. Må liksom planlegge veldig i forhold til hva man kan gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen!

Akkurat som om en tømmer reservene!

HAr begynt å planlegge litt sånn jeg da.. enten bare gjøre litt hver dag, feks gå en kortere tur, eller vaske halve huset..

eller å bevisst ha en avlsapningsdag etterpå..

husk at kroppen bruker masse krefter på å jobbe hele tiden for seg selv (du går nå inn i den mest aktive vekstperioden vet du!) så du bruker nok lengre tid på å restituere enn tidligere.

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene... begynte å føle meg rimelig pinglete..hehe. Men får vel bare begrense meg når det gjelder aktivitet når jeg føler meg bra, sånn at det kanskje kan vare litt..:0)

Skrevet

Går veldig opp og ned - blir veldig fort kvalm og uggen når jeg blir sliten eller trøtt. Har bl også, så det kjenner jeg jo godt, men det går også opp og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...