Gå til innhold

Har alle her inne mulighet til å la barna sove ute...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i et borettslag midt i sentrum og kan derfor ikke la snuppen ligge alene i vogna ute!

Jeg løser dette ved å prøve å få trillet så lange turer som mulig på formiddagen så det skal tilsvare en utedupp, men plages med dårlig samvittighet siden jeg sjelden orker å trille mer enn 1-2 timer...!

Hvordan løser dere andre som bor ugunstig til dette?

Er det ikke slik at det er ganske viktig for de små å få sove litt ute i frisk luft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig viktig for de små å sove ute ja!

Har du ikke en liten terasse i leiligheten din som vogna kan stå?

De fleste jeg kjenner som bor i borettslag, har en liten terasse..setter vogn der ;-)

Skrevet

Vi bor også i borettslag. Vi har lukket forgård med port og muligheten for å sette han ut på terassen i vogn. 1-2 timer synes jeg høres særs bra ut!! Du må jo være i knallform!!

Skrevet

me bor i 2 etasje i leilghet i byn, så mini her får heller ikke sovet ute...her pleier han å sove i vogga på soverommet med vinduet åpent døgnet rundt. pleier å gå tur nesten hver dag i litt over 2 timer også, og da ligger han i bagvogna og sover=)

vet ikke hvor viktig det er da å sove ute...

Skrevet

unskyld meg haater husarbeid...men det er visst mye du hater?!

her vi bor er det ikke lukket forgård med port, men det hørres ut som du bor i Oslo eller noe, anyway...som sagt de fleste jeg kjenner har en liten terasse!!

Jo takk er i knallform, deilig vær ute:-)

Skrevet

Vi har ikke veranda/terasse dessverre... Kan ikke sette han på utsiden av noe vindu heller siden alle vinduene vender mot gata... Vi har en bakgård som er lukket med kodet port, men jeg setter ham ikke der siden vi ikke har dør eller vindu som vender mot bakgården!

Men da tror jeg at jeg slår meg til ro med at trilleturer kan være vel så bra! :o)

Skrevet

kan du ikke sette vognen inne i ett rom, lukke opp vinduet (vinduene) på fullt gap og la snuppen få frisk luft slik?

Skrevet

Kan noen svare på hvorfor det er viktig for babyene å sove ute?

Hilsen uviten...

Skrevet

De sier det er bra for lungene, men noe mer konkret vet jeeg ikke.

vi bor sentrum av en by uten terasse og uten mulighet til å sette lillegutt ute, så her er det trilleturene som får gjøre susen.

Skrevet

her sover han ikke ute vært dag.. bor i 2 etg å gidde ikke drege vogna opp for å la han stå på terassen.. men han sover i senga si å der e det e go luft på soveromme.. har ikke hatt nå problema me det.. ellers sover han jo når vi e ute i vogna

Skrevet

Har mulighet til å ha han ute, men har rett og slett aldri gjort det. Gidder ikke å kle av og på hele tiden, så gutten vår sover bare ute når vi går tur og det er IKKE to timer om dagen, for å si det sånn! Synes du er kjempeflink, jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...