Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 jeg kooooser meg med peanøtter og kjeder meg noe grusomt
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 tre brødskiver med smør og kyllingpostei. (sånn leverpostei for oss som ikke spiser svin.. hehe) og så drakk jeg to glass melk og et glass grapefruktjuice.. og tok masse vitaminer etc.. haha,, frokosten blei sein i dag gitt.. er så utrolig sliten og lei i dag!!
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 to skiver med ovnsbakt leverpostei og majones, appelsinjuice og en fersken:-) og nå skal jeg finne smågodtet!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 huff da...dårlig dag?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 ååå små godter? det mååååå jeg kjøpe i dag...fesken godte fikk jeg lyst på....å sånn lakris ansikt.....
*Biola* Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 ahhh! nå fikk jeg lyst på lakris!! (spiste rundtstk med kaviar og et med brunost & bringebærsylte + 1 glass appelsin juice..)
snart ♥ Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 jeg spiste en brødskive med ost, etter det har jeg spist nesten en pakke med sjokoladekjeks, huff... Kjeder meg også litt, har vinterferie, men mannen må jobbe og ingen andre som er hjemme som jeg kan finne på noe med.
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 å, fersken hørtes godt ut! Hm, jeg spiste en hel boks plommer i går jeg, så nå er jeg sørenmeg tom for frukt.. dumt.. men har noen maiskolber i fryseren, får vel varme opp de seinere i dag, selvom det ikke blir helt det samme da.. hehe eller kanskje jeg skulle gjøre alvor av forsettet om å bake i dag? Men ingenting som frister sånn som frukt altså! spiser et halvkilo frukt om dagen jeg.. alt ettersom hva de har på butikken... er så deilig med noe friskt!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Var og snek i skapet etter sjokolade jeg, men så fant jeg en boks med ananas og tok den istedenfor sjokkis flinke meg men sjokoladen går vel snart ned den også... (nå fikk jeg plutselig lyst på strator og smågodt. har bare kvikk lunsj... må handle snart )
vilha3 (09.09.07) Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Er i gang med min 2.skive med Sjokade... nammenamm!!! Og har spist litt druer og noen saltstenger...
Moonflower Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Et eple! Plutselig fått dilla på frukt, men det er jo greit )
RockMyWorld Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Huff...jeg spiste varme cafe brownies og gikk bananas i isboksen....men det var godt da....
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Banan... Mange bananer
Kummin&Lillesel Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 Haha, og jeg har dårlig samvittighet over at jeg spiste 100g melkesjokolade og drakk en liter brus med druesukker på søndag.. Jeg forsøker så godt jeg kan å holde meg unna sukker, iom at jeg er en person som er ganske god til å lagre fett på kroppen.. Det jeg IKKE er så god til er å holde meg unna nacho-chipsene. Har spist nachos både i går, fredag og onsdag, og det føler jeg er mye. Men når det er tomt, så kjøper jeg ikke nye Det var bare til nachosen til lillebror på 11 som kom på besøk, for det liker han så godt, og han kom så langveis fra (fra Sunnmøre til København, liksom). Men, det siste jeg spiste: en rugbolle delt i tre, med fettfattig leverpostej og rødbeter, to glass 0,4% melk og møllers dobbel med folat (godt for hjertet eller leddene.. husker ikke hva som står på boksen jeg, men den er "lilla") Når magen har fått fordøyd det litt tenkte jeg å spise jerntablettene sammen med kiwi og appelsin. Så blir det lasagne til middag, og så skal jeg faste fra klokka 2230 i kveld, så det blir nok ikke så mye kvelds på meg.
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 noen spesiell grunn til at du faster? *nysgjerrig som alltid*
Kummin&Lillesel Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er hindu Neida. Jeg bor i DK, og her virker det som om de har litt.. lavere terskel for å sjekke en del ting. Som feks er Nakkefoldscanning standard for alle som ønsker det (for å se om barnet har Downs), og folk med BMI over 27 blir automatisk sendt til glukosebelastning i uke 18-20. (altså, alle mine urinstix har kommet negative ut, så det er ikke fordi jeg har sukker i urinen eller høyt blodtrykk eller har født en stor unge før [er tross alt 1.gangs] eller noe, det er rett og slett på grunnlag av vekten min. Jeg vet ikke om jeg synes det er greit at de er påpasselige, eller om jeg synes de er frekke..) Så, jeg skal faste i 10 timer før prøven som er klokka 8.30, og jeg får først spise når den er overstått (tar to til tre timer), så jeg ser for meg at jeg kommer til å være ganske sulten etterhvert. Jeg gleder meg ikke. Jeg har faktisk sett meg så sur på alle idiotene jeg har møtt ved mine undersøkelser, at jeg vurderer å bare droppe alt unntatt ultralyden og fødselen. Har liksom ikke fått noe info (ingen bok, ingen folder ikke noe), ingen har tatt på magen eller vist interesse for fosteret siden 12. uke - og da fikk jeg streng beskjed om at det var KUN nakkefolden som ble sjekket INGENTING ANNET), alt jeg vet vet jeg fra forum som BIM og nettsider som babyverden og min-mave.dk og slikt. Jeg må faktisk selv sjekke urinen min med urinstix og slikt. Og det eneste de har poengtert i noe større grad, er at jeg er feit og må sjekkes for diabetes, slik at jeg ikke blir skyld i at ungen blir så stor. Jeg er på nippet til å hate både legen og jordmora mi.
Dragemor Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Armeriddere med jordbærsyltetøy på... mmm...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 27. februar 2007 #22 Skrevet 27. februar 2007 påske sjokolade egg!!! nam nå skal jeg lage meg pannekaker med ertesuppa!! det er godt!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 27. februar 2007 #24 Skrevet 27. februar 2007 Kjøttdeig med kjøttdeigsaus og spagetti, enkelt og greit
Alba44 Skrevet 27. februar 2007 #25 Skrevet 27. februar 2007 En stoor baguette med salat,ost,skinke og tomat til lunsj. Nå er det snart middag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå