Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Vi holder på med oppussing, og jeg lurer på om noen har tips til kjøkkengardiner? Skal male veggene lys, lys blå og skapdørene hvite. Jeg ser for meg blå-og hvit-rutete kjøkkengardiner. Men hvilken "fasong"? Liftgardin kanskje? Eller sånne som henger rett ned på hver side og som løftes til siden med bånd? Blondebånd kanskje. Noen ideer?
*** Jeg er kuul *** Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker slike med buet overgardin og kappe til undergardin. De hadde noe på Jysk så jeg, som jeg skal kikke nermere på.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Ok. Ja, det er jo klassiske kjøkkengardiner! Vet du om de har de i mange forskjellige farger/mønstre på Jysk? De er kanskje ikke så dyre heller?
*** Jeg er kuul *** Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Var i den siste katalogen som kom ut. Kanskje ikke så mye å velge mellom men..... Link til brosjyre: http://www.jysk.no/index/indretning.htm
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk! Likte de blå-og hvit-rutete jeg da . Må måle opp vinduene og ta meg en tur på Jysk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå