Gå til innhold

er i uke 23 og ennå ikke fått noe mage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gjemmer ungen seg? er 1 gangs og aldri vært gravid før... har så lyst på mage men er ikke antydning til det, har normal kropp med noen få kilo for mye. noen som kan gi meg noen ord om hva dere har opplevd? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du.

tror ikke du skal bekymre deg.

min mage "poppet ut" omtrent i uke 23, før det så jeg bare ut som jeg hadde lagt på meg bittelitt ved bukselinningen.

Magen varierer ettersom hva slags kroppstype vi har, og IKKE MINST hvor dypt bekken du har!

Jeg har et dypt bekken, viser det seg, så lillejenta har nok plass der inne foreløpig. men nå begynner det å syns så folk tør gratulere meg!

Før var det "hæ, er du gravid? og såå langt på vei? herreguuud, jeg var DIGER på den tida da jeg gikk gravid, det syns jo ikke på deg en gang!!" osv osv...

men vi skal nok bli ganske store til slutt vi og:) hehe

så på magebildene til en venninne av meg... hun har hatt jevn mindre mage enn meg hele veien.. og så så jeg på bildene der hun var lengre på vei enn det jeg er nå.. og gurimalla, ungen kom tre uker før tida, og likevel var magen hennes SVÆR. hehehe

så du skal se vi ser "skikkelig" gravide ut etterhvert vi og:)

Skrevet

har du bakover bøyd livmor så kommer ikke magen som regel ut før mellom 20-25 uke ....magen kommer mår han kommmer..du blir lei av den til slutt uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...