Reveenka Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Lille revegullet er i barnehagen i dag, og hittil har jeg bare ringt èn gang for å høre at alt er bra. Flink, sant?
♥Snulder Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Dyktig!!!! ;=) Men det er jo vanlig å ringe minst 3 ganger før lunsj??? Eller???
Reveenka Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Joa, men hun ble levert sent; ikke før ti-halvelleve - og lunsjen er elleve.... c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 ååååååååååååå Det du sier er at det blir ikke lettere å levere nestemann...... Det var jo helt skrekkelig med nr.1, og så trodde jeg at når den dagen kommer og jeg skal levere fra meg Knerten da blir det såre enkelt..... Det er ikke sånn det fungerer???? Det er vanskelig uansett hvor mange man har levert fra seg tidligere. Nå høres det jo ut som om jeg leverer de bort for godt..... Jeg henter Storebror i bhg. hver dag altså. Han slipper og overnatte.
Reveenka Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Nei, fra nå av blir det bare verre og verre...c",) Neida, det gjør ikke det altså. Men de andre tre har gått i samme avdeling(søskenavdeling) helt til eldstejenta begynte på skolen. Så nå er de to mellomste på søskenavdelingen, mens den minste er på avdelingen vegg-i-vegg. Så det var bare jeg som syntes det var litt "ensomt" for det lille revegullet å skulle begynne uten søstrene sine...c",) Men hun skal over etterhvert, altså - i løpet av tre-fire måneder.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Det er jo som regel tyngst for mamma`n....... For det var jeg som gråt når jeg leverte Storebror de første gangene, ikke han...
strikkballen Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 He, he, veeeeldig flink! Jeg gikk og spionerte i buskene, husker jeg, avspaserte sent og tidlig de første ukene for å "følge litt med"...
Karomamma Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Flink du er, Reveenka!!! Jeg spionerte også i buskene, he he he. Og gjør det faktisk ennå, siden hun er i barnehagen her på jobb. Det er så morsomt å se på når de er ute og hoier i snøen, bygger snømann og sklir ned bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå