Gå til innhold

Større fare for brystbetennelse om man er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at omtrent det eneste jeg er hysterisk på er min paniske frykt for å få brystbetennelse... Nå har jeg begynnende halsbetennelse (inkl. hodepine og kvalme) og lurer på om jeg har større risiko for brystbetennelse når kroppen har en annen infeksjon?

og før anonyme begynner å jalle: JADA jeg har selvsagt tenkt å ringe lege om jeg blir dårligere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det :) Som sagt - er litt overnervøs på dette med brystbetennelse, hehe :)

Skrevet

Syk eller ikke, hold deg varm på beina, fikk jeg beskjed om på hs.

Skrevet

Jeg fikk blærekatarr og samtidig litt tendens til brystbetennelse (tilstoppa melkeganger), men jeg vet ikke om "brystubehaget" kom pga blærekatarren eller omvendt.

Veit ikke om mamma veit alt, men ho sier hvertfall hver gang jeg nevner at jeg har litt vondt i halsen eller noe, at nå må jeg passe meg for brystbetennelse. Kan jo hende at det er lettere å få det når immunforsvaret er litt redusert...

Skrevet

Jeg tror det er lurt med ekstra god håndhygiene før amming så du ikke overfører evt. bakterier (hvis du skulle ha en bakteriell halsinfeksjon) til brystet. Hold brystet varmt.

Skrevet

Da er jeg på vei over i sofaen, med engangsinnlegg, bh, singlet, ull-innlegg, jumper, sokker, ullsokker, masse drikke og ei kosete jente som holder meg varm i tillegg. Skal i hvert fall gjøre mitt for å bi frisk :) Det litt dumme er at jeg har fått en helt vill melkeproduksjon de siste par dagene, brystet er stappfullt igjen bare timen etter hun har tømt det :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...