Gå til innhold

er det for sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det for sent med dåp, når hun nå er 4 mnd ? det har skjedd så mye og sånn, så har rett og slett ikke hatt tid, er det teit å døpe nå, eller neste måned? men kan man også bare servere kaffe og kaker, eller må man ha mat ogs? hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåp kan du ha akuratt når du vil. Kjenner ei som ventet til ungen var over året av diverse grunner..

Ellers kan du la være å døpe også.. og la ungen ta avgjørelsen selv ved konfirmasjonsalder... Eller ungen kan vente til den er 50 år.. Det er aldri for sent å døpe seg..

Skrevet

Jeg var døpt når jeg var 3 år gammel fordi at mine foreldre var uenige - så ja, du kan nok døpe henne nå =)

Her har vi valgt mat + kaffe og kaker gr at min familie er ganske spes og "KREVER" at alt skal være skikkelig.... men er opp til deg hva du selv velger! Er du som skal være fornøyd med dagen alt i alt :-p

Skrevet

Noen familievenner av oss har en sånn tradisjon som går ut på at alle barna som kommer til verden i deres familie døpes i påska..

Så i den familien varierer d veldi alt fra 1-11mnda..

Eg blei døpt når eg va 4mnd...synes ikkje at d verken e rart eller unormalt:)

Skrevet

Sånn tradisjon har vi også.

Mor og far er begge døpt 1.påskedag

Far er født 31.mars,så han kan maks vært 2 uker gammel da han ble døpt

Meg og den ene lillebroren min er også døpt 1.påskedag.

Men så kom den andre lillebroren til verden i juli,og da ble det for dumt å vente fant foreldrene mine ut..

Skrevet

min nevø er et og et halvt år. min brors familie har vært så opptatt med flytting, ny jobb og ny barnehage at de ikke har funnet tid å ro til dåp enda... det haster jo ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...