Gå til innhold

"Menssmerter"


Katrinemarie

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som går rundt med "menssmerter"? Jeg har det nesten hele tiden. I tillegg kjenner jeg at det "strammer" nede i magen... Er det normalt? Tegn på at livmoren vokser kanskje? Jeg kan ikke huske å ha hatt slike "menssmerter" i mitt forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har hatt endel menssmerter. Ikke krampe i magen, men skikkelig nedtrykkfølelse i vagina likson. Akkurat som om det klemmes på noen nerver. Har vært ganske konstante smerter et par dager nå. Tidligere har det kommet og gått mer. Det kan være normalt dette tror jeg. Men jeg har fått ekstra ul på torsdag. Jeg er 7+6 nå. var på ul på torsdag som var og da var det et levende foster, men nå er jeg super stressa. Det bunner i at jeg har gjennomgått tre spontanaborter før denne graviditeten. Jeg bare håper veldig at det står bra til fortsatt.

 

Men generelle menssmerter skal være normalt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stadige menssmerter, murringer og stikninger i magen. Tror dette er helt normalt - har nemlig hatt det da jeg var gravid med de andre to også. Syns jeg husker at murringene kom og gikk hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe som minner om menssmerter x10 kombinert med luftsmerter og så føles det som om jeg får urinveisinfeksjon (men får det ikke). Det er DRITVONDT og jeg er hjemme fra jobb på andre dagen pga dette. Har hatt det en stund før også, men da har det vært levelige smerter slik at jeg har kunnet oppføre meg som normalt ute blant folk. Synes det må være grenser for hvor fort den livmora må vokse??!?! Den lille reka er jo bare 4-5 mm...!! (er 6+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg hadde også noen helt forferdelige smerter her en stund, og trodde jeg hadde det under kontroll da det viste seg at smertene kom 3-4timer etter jeg hadde spist, så jeg musespiste noen dager,og følte meg bedre. Men så fant jeg meg plutselig på doen på jobb en dag,lå og vridde meg i smerter på gulvet..blei sendt med ambulansefly til sykehus, legen trodde det var utenfor livmor.. men det viste seg å banke et lite hjerte på rett plass! dette var i uke 6,og akkurat på grensen til å se liv. Etter denne turen har jeg ikke hatt disse voldsomme smertene (BANK I BORDET!!!) men er ekstremt kvalm..! usj.. er i uke 9 nå, og har vært en tur til på gyn.ul., muligens trodde de kanskje det kunne være et tvillingegg som hadde festet seg feil, men alt ser ut til å være i orden :) jeg venter også min første(er sykemeldt forresten) masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...