Gå til innhold

ammeammeammeammeammeammeammeammeamme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha, i og med at amming er naturens måte å ernære menneskebarn (og andre pattedyr for den saks skyld), kan dut umulig være sunt!!

Denne debatten er latterlig ass.. sitter på side linja og ler jeg.. Fniser gjør jeg til og med!

Når man var liten trodde man alltid voksne var fornuftige mennesker, som klarte å heve seg over visse ting, men neida, den gang ei

hahaha HOHO hehehe''.. æhæhæ!!!!!!!!!!

SO LONG, SO LONG!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man trodde mye når man var liten. jeg trodde at voksne turte stå for det de sier å gjør.

der tok jeg feil.

Skrevet

Oioioi.. Den stakk i hjertet gitt!!

Men si meg, du er da like anonym som meg, hva om jeg endrer nicket mitt til snøfnugg, eller pondus.. Blir jeg mindre anonym da?

Men hva er det du svarte så skarpt for egentlig, noe jeg sa som var rettet mot deg personlig eller??

HI

Skrevet

ingenting direkte mot meg bare dritt lei amme diskusjonene og anonyme i dag ja og de to våkenettene hjeg har hatt. så ble vel litt mer sint en jeg burde.

nei jeg er ikke like anonym som deg for du har muligheten til å gå inn å se på profilen min og hvis du er jevnlig bruker så dukker jeg opp i blandt og da vet du også hvor jeg bor og litt om meg og hva slaks ting som engasjerer meg her inne. sier ikke at du giodder dette men at muligheten er der for å undersøke om du vil vite mer om personen bak kommentarene.

og så må jeg si jeg lo litt av din kommentar om hva du trodde da du var liten for jeg trodde faktisk mye jeg om voksne jeg trodde di var altvitene faktisk.

om du hadde endret nicket ditt for denne ene tråden så hadde jeg kunnet sjekke profilen om du har for det. + at hvis du ofte endret til et bestemt nick når du snakket om spes ting ville jeg kansje trodd du var opptatt av disse tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...