Lillegull78 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Noen som har prøvd?Har hørt at det skal være effektivt.....
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Svigertanta mi sa at eg kunne smøre olivenolje på magen, det er det same kva ein smører på så lenge det held magen fuktig. Men eg har ikkje heilt trua på krem/olje mot strekkmerker, sjølv om ho er lege og meiner at det funkar. Eg fekk uansett ein "medisinsk" krem og ein kakaosmør lotion eg skulle smøre på. Gjer det kvar kveld, men mest for å kunne seie at eg fulgte råda frå svigermor og resten familien. Det er uansett deilig å massere magen, og eg trur chiquitin likar det også
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 jeg har ikke egentlig trua på at noe en smører på kan hjelpe så mye mot strekkmerkene, desverre. For det er jo underhuden som sprekker, og den smører du jo ikke. samt at det er genetisk betinget hvorvidt en er veldig utsatt for strekkmerker eller ikke.. men som tosofo sier, er jo godt å smøre seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå