Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Har den siste mnd gitt jr mme i tillegg til mm, og han har blitt drit feit! Vekstkurven skyter i været! Hva kan jeg gjøre for å holde han litt slankere?? Ikke sover han godt lenger heller, selv om han får grøt.. Gir opp snart jeg..
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor gir du mme? Trenger han det? Kan den byttes ut med vann kanskje, dersom det bare er for at han skal ha noe å drikke?
firemerkersmør Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hvor gammel er han? Ja, hvorfor mme??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 4,5mnd.. Han får 2 flasker mme og 2 flasker mm.. Har ikke nok mm..
firemerkersmør Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Hvis han blir feit så har du tydeligvis nok melk da. Og hvorfor flaske med mm?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Hadde fryst ned.. har ingen ting selv nå.. Heeeeelt tomt..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Man blir ikke feit av mme. Av mm derimot kan man bli feit (som du så fint kaller det...) Det er en baby det er snakk om.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Disse søte små har nok magamål, så jeg vil egentlig tro at når han er så liten så spiser han til han blir mett. Ser ingen grunn til at du da skal la være å mate. Kan jo legge til at veslemor er ca 14 dager eldre enn din lille og hun har i det siste virkelig lagt seg ut. Hun spiser ikke mer enn før, heller ikke noe annet enn tidligere, så det kan rett og slett være alderen?
Harald Ripultfør Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 jeg tror ikke det er mme'en som gjør babyen "feit". Jenta mi har fått mme i en mnd, og hun har ikke blitt noe feitere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå