julaugmamma Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg slet med det sist, og jeg sliter med det nå. Hvilken vei er fram og hva er tilbake når det gjelder termin? Jeg opererte med tidliger og senere enn menstermin. Kan noen forklare dette på en enkel og grei måte for meg?
Turid Laila Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Tja er ikke helt sikker på hva du mente, men kan prøve å forklare med mitt eksempel. Vi var på UL i uke 18 (trodde vi.) men var bare uke 16. Fikk flyttet termin fra 16.juni til 30. juni, altså to uker tilbake. Termindatoen er to uker senere enn først antatt og JM "fjernet" to uker i hvor langt jeg var kommet. ehh... skjønte du det? og var det svar på det du lurte på? Får du termin senere enn først antatt blir du satt tilbake. Får du termin tidligere enn først antatt blir du flyttet frem.
julaugmamma Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Det var dette jeg lurte på, ja. Da jeg ventet min første ble jeg flyttet fra 25. juni til 3. juli, og da sa folk at jeg ble flyttet fram. Er det rart jeg er forvirrra? Din forklaring stemmer med det jeg har trodd.. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå