Ane4barn Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Fikk satt inn hormonspiralen for litt over to uker siden - satte den inn 3 dager etterat mensen var over. Blødde masse første dagen, så avtagende et par dager. Deretter et par dager uten blødning, men så begynte det igjen. Ikke mye, men nok til at jeg må bruke innlegg/bind hele tiden. Det veksler mellom å være friskt og brunt. Syns det er så irriterende - sist jeg hadde hormonspiral (da satte jeg den inn 7 uker etter fødsel) blødde jeg ingenting!!!! Og mensen så jeg ikke snurten til før jeg tok den ut igjen. Hadde liksom forventet meg det samme nå da....Noen som har erfaring?
~mamma~ Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har blødd i 2-3 mnd. Nå ser det endelig ut til å ha gitt seg :-)
Ane4barn Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Da er det iallfall ikke helt uvanlig.....:-) Så fint at det har gitt seg hos deg - håper på det samme hos meg, gjerne FØR det har gått 2-3 mnd'er ;-) Verdens beste prevensjonsmiddel er det iallfall sålangt ;-)
Jannita Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Etter førstefødte fikk jeg satt inn hormonspiral ca 12 uker etter fødsel og gikk og småblødde i 5-6 uker før dette avtok helt. Dette var ikke uvanlig i følge legen. Hadde ikke mensen før jeg tok denne ut igjen. Var kjempefornøyd. Etter andre barn fikk jeg igjen satt inn hormonspiral etter ca 12 uker og da blødde jeg i 2 uker. Men da hadde jeg smerter og kramper som ikke ville gi seg og jeg fikk den fjernet igjen etter 4 måneder. Legen mente da at den kan ha ligget feil slik at den irriterte livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå