Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 er i uke 37, venter nr 4, og er så utrolig sliten. stor mage som er i veien nå, store ryggsmerter som er grusomt vanskelig og slitsomt med små tasser i huset. var på ultralyd i går, babyen ble målt til 3.5 kg og ingen ting fare om den lille skulle komme nå. noen som har "greie" på det om hvordan jeg kan bli både moden og få fødsel i gang???alt for og få det igang, men store nerver når det gjelderfødsel. er 11mnd siden sist så husker smertene så altfor godt noen som føler det på samme måte??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 hei.. jeg skjønner godt hva du prater om. går me nr 4 selv, er kjempe sliten og ødelagt i kroppen. plages veldig me bekkenløsning også. føttene svikter i eninga.minst min er 2,5 år. så d er rimelige tunge dager nå. har termin om torsdagen. enn om d kunne starta NÅ. HAR IKKE MER TÅLMODIGHET JEG NÅ. aner ikke hva slags råd jeg skal gi deg for at d skal starte. ingen ting som funker på meg i allefall.
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Kjenner meg litt igjen der ja. Er i uke 38 eller 39 som det står her inne da.14 dg til termin og jeg føler meg overmoden for fødsel, selv om jeg gruer meg. Har hatt to forholdsvis drøye fødsler tidligere hvor den ene endte opp med haste ks, og nå har jeg antakelig en liten i magen som blir større enn den forrige som kom normalt. Det frister ikke akkurat og vente til termin da. Har forsøkt med bringebær kapsler denne gangen og håper de har hjulpet til og klargjøre litt mer enn sist der nede. Bruker lang tid på og få åpning og blir så sliten. Var helt tappet sist, selv om det var et nydelig øyeblikk da den lille kom opp på mamma's mage. Prøver og fokusere på slike øyeblikk nå, for og gjøre det litt lettere for meg selv. Er litt hormonell også, så jeg føler humøret er ustabilt og kroppen er et kapittel for seg. en del plager med bekkenløsningen nå, men vi skal nok holde ut. Prøver sex også vi og nå sparer jeg på godsakene så lenge som mulig i håp om at stoffene det inneholder skal hjelpe. Er ingen tilhenger av og slite seg ut fysisk for og komme i gang, så daer kanskje orgasme et bedre alternativ? Har ihvertfall hørt det kan hjelpe. Og så har vi jo fullmånen i helga da? ;-) Kan jo satse på en kombinasjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå