Yoggy ; ) Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 På fredag ska jag på UL, er gravid i uke 19. Både jag og mannen er intressert i att få vite kjønn på barnet. Gjorde det med første mann men var da till Ringerike og till en barnmorska, pga tidsbrist må vi nu till en mindre sjukestugu og han vi ska till sier det visst aldrig. Hørt det fra två av mina veninner...SUCK...det er vell inget jag kan gøre åt det???Bara bestille en timme till privat UL.. Tycker det er otroligt dumt av han..gammal sur ungersk gynekolog..snackar visst dålig norsk og sier nesten inget av det han ser....aaaaahhh kokar av vrede..SUCK : (
*RutIetutt* Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Så utrolig kjipt da! Syns det er sikkelig dårlig gjort av de som ikke vil si kjønn til foreldrene om de kan se det, og foreldrene vil vite det...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei hei:) Hvor bor du? Hva med Drammen sykehus da? Jeg skal dit på UL på torsdag. Var der på tidlig UL, og blei kjempe godt tatt i mot.. Var på Ringerike sis gang, når jeg mistet bebisen, og likte meg ikke i det hele tatt.. Hadde blødning da, og legen jeg hadde sa ikke stort, fikk nesten ikke vite hva som hadde skjedd.. Men det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan du bor i forhold til Ringerike og Drammen da:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Vet akuratt hvordan du føler det.. Var til flere ekstra kontroller i mitt forrige svangerskap men gikk til en lege som ikke ville fortelle slikt. Jordmor så det ikke på den vanlige kontrollen. Heller ikke denne gang kunne jordmor se noe, men jeg vurderer sterkt å dra til privat UL. Enste er at det er over 20 mil til nærmeste sted som har slikt.
Yoggy ; ) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Bor på fjellet i Hallingdal. Legen min hade "glemt" og sende in papirena mina till sykehuset og det enda som hade tid på kort varsel var på detta mindre legesentret, er ju redan lite sent ute med tanke på att UL ska vara mellan uke 17-19 og jag er i 19 fullgåtte på fredag.. Tycker det borde vara en rettighet man har..men men, han kan ju bara si att han ikke ser så har han "ryggen" sin fri....Huff...føler jag har så fel instilling redan nu, sinna, iriterad,, kanske han er kjempe hyggelig : )
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ok, da blir det nok litt langt for deg å reise til Drammen ja.. Hehe... Huff, kjip situasjon det der.. Å ville vite kjønn, men ikke får det.. Du kan jo prøve å mase deg til å få vite det, og sier han det ikke, er nok løsningen privat UL ja... Selvom det er litt dyrt.. Når har du termin??
Yoggy ; ) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Tro mig...jag ska masa på han...hoppas jag bara kan hålla mig og ikke bli sint..Da tror jag mannen min kommer till snu sig i stolen he he..tickande hormon bombe som man er!! Jag har termin 30juli, som det ser ut nu. Kan ju bli forandring på fredag da..Når har du termin?? ; )
VinterSol+2 Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 UL er jo som regel frem til uke 20 da, så du har enda tid. Du kan jo prøve å forhandle om det. ;-) Iallefall har du tid til en privat UL. Dere kan jo også prøve å godsnakke med gyn når dere kommer,, før du legger deg på bordet, fortell at dere gleder dere, at dere håper han vil fortelle så mye som mulig og om han kan se etter kjønnet? Det hender ofte det hjelper:) lykke til:)
Yoggy ; ) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2007 Ska prøve på det..smila vara frågandes etc...Hoppas han redan da er imøtegående og hjelpsam hvis ikke er det nog ikke långt ifra att jag klickar, nå når jag på forhånd vet hvordan han har varit mot andra som varit der.. Ellers så blir det privat..når vi får tid till det.. : )
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Har termin 1 august jeg:) et par dager etter deg bare:) Artig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå