så var vi 4 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tror ærlig talt at de "eneste" som bryr seg om babyen får mm/mme er damene her inne. Jeg har aldri hørt noen kommentere et eneste stygt ord om verken babyer eller mødre som får/gir mme. Har for så vidt ikke hørt noen kommentere det i det hele tatt. Hvorfor er dere så fryktelig opptatt av det? Teite sammenligninger og provoserende innlegg, fra begge sider, hva i alle dager er det som feiler oss????
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Helt enig med deg! Halvparten av mammaene i babygruppa mi har gitt mme nesten utelukkende og det har aldri vært noe tema engang!
Luni og go'gutten =) Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Enig med deg ) Jeg er den eneste i barselgruppa mi som fullammet lenger enn den første mnd, men det har ikke vært noe tema. Barna får mat, og det er det viktigste for oss alle sammen. Man skal gjøre et som føles bra for en selv og babyen, uansett årsak.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Bare for å svare.. Jeg har "desverre" måtte gi mme fra han var 10 dager. Grunn: ett opphold på intensiv for lillegutt i 7 døgn- med andre ord- jeg fikk ikke gutten min før han var 8 dager. Disse dagene var nok til å fucke opp hele melkeveien.. hadde også hastesnitt som ikke gjorde det enklere å få melk..fikk desverre ikke nok melk. Folk rundt meg har hele tiden spurt: hvorfor ammer du ikke? er du syk? har du betennelse? er du spedalsk?? osv osv. (satt på spissen Det meste preller av meg- men jeg syns det er slitsomt å måtte forklare hvorfor jeg ikke kunna amme..:/
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 NETTOPP! gid det kunne gå opp et lys for flere! ) Tror egentlig bare at en heftig debatt for en goooood stund siden har gjort folk litt hissige på akkurat dette området med mme og mm. mest fordi noen ikke klarer å la være å hele tiden ha meninger om det... jeg gir gutten min mme, og både jeg og han er fornøyde med det! the end! ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Hvis folk rundt deg seriøst tror du er spedalsk fordi du ikke ammer ville jeg vurdert bekjentskapskretsen min litt. Høres jo helt merkelig ut. De jeg kjenner som gir MME har heldigvis ikke vært borti sånt, og jeg tror ikke det er veldig vanlig å tro sånne ting.
Line_78 Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Syns ikke det er spesielt taperaktig å gi barnet sitt mat jeg, enten det er mm eller mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå