Gå til innhold

Jeg nekter å tro at dere faktisk overvåker disse sidene.


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Det kommer an på hva du legger i begrepet "overvåke". Det er ikke slk at vi leser alle innlegg som postes her , det vi derimot gjør er å forholde oss til tips vi mottar samt foreta stikkprøver i de ulike debattene.

 

For at våre nettsider skal være et konstruktivt og hyggelig sted å være for våre brukere, er vi avhengig både av brukere som bidrar postivt i forhold til andre brukere, samt tips om kritikkverdige innlegg.

 

Forøvrig har jeg slettet over 500 innlegg siden kl 08 i dag morges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser at det nå er blitt foretatt noe.

 

Når jeg skrev dette som jeg gjorde var jeg ganske irritert og beklager derfor min skarpe tone. Jeg er fult klar over at dere ikke kan lese alle innlegg, men når mange gang på gang forsøker å oppnå kontakt med dere uten å få respons og det kan ta svært mange timer, ja endogtil dager, før innlegg blir slettet noen ganger så begynner man jo å undre seg. Jeg har vært bruker av disse sidene i over 5 år, så dette er ikke bare noe nytt over den siste tiden, men generelt.

 

Jeg setter pris på BiM og DB sin takhøyde og at dere tillater litt mer fritt spillerom for meninger enn andre forum, men noen ganger bør det likevel være litt reguleringer, om dere ikke korrekturleser alt på alle forum, så bør dere i det minste kanksje 2-3 ganger for dagen ta en kjapp titt gjennom kranglesiden og selv ta en avgjørelse på hva som innenfor regelverket (antar dere er i stand til det uten å måtte vente på henvendelser fra oss brukere?) og e-posten deres.

 

Utover dette synes jeg at både BiM og DB er noen flotte sider som igrunnen fortjener mest ros! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...