Mathias`mamma Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Ei jeg kjenner har aldri ammet sine barn....hun har 5 stk. Hun har heller faktisk ikke gitt dem MME! Hun sier hun synes det er så stygt med tygge babyer så hun gir babyene sine en gamel svensk oppskrift på et slags sukkervann. Kan dere ikke heller trakasere sånne som henne, og andre som neglisjerer barna sine!!! De som gir MME gir hverfall barna sine mat og gjør de de synes er best for seg og sine. Mange grunner til at folk ikke ammer eller velger å ikke amme. Og du/dere som skriver at dere "ikke gidder" å amme. Hvorfor skriver dere det og blir sure for at dere får motinnlegg? Jeg har full respekt for de som velger å ikke amme for det er nok alltid en grunn til det, men du/dere skriver jo helt tydelig dette bare for å provosere! Legg det inn på kranglesiden heller!!!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 tror heller ikke det er noen som slutter å amme fordi de ikke "gidder". Tror det er veldig mange forskjellige grunner til en evt stopp. Uansett har ingen noe med hvordan vi gir barna våre mat!!! mm eller mme.
Mathias`mamma Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 Ja det er en speiell gammel oppskrift som gjør at barna får metthetsfølesle, men inneholder ikke stort mer næring enn sukker. Har ikke helt forstått hva det består av. For å si de sånn, yngste gutten hennes la på seg 5 kg når han var på vinterferie hos bestemor nå.... og er fortsatt tynn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå