Gå til innhold

min kjære overrasket meg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok en morgen våknet lillegutt blid og lys våken klokken 5.. jeg var så sliten at jeg gikk på dørkarmen.. da kommer min kjære og forteller at han har reservert suite og spa i to dager på meg og min beste venninne.. Vi skal kose oss i 2 dager, sove lenge om morgenen, og bare nyte luksus.. mens han er hjemme med lillegutt.. og alt dette uten at jeg har nevnt ønsket om litt barnefri.. jeg må ha verdens herligste mann :o) en god start på morgenen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

!!!!! kan vi bytte mann? :-D

Skrevet

hoho..ikke alltid like rosenrødt her i heimen heller da.. :o) men i det siste har han glimtet til :o)

Skrevet

ååååå! grin altså jeg er så misunnelig!!!! sånn kommer aldri min mann til å finne på :o( han tror bare jeg trenger en fest han så blir jeg god og opplagt! hehe du er heldig som har en mann som kan tenke

Skrevet

Å heldig du... Her kunne han aldrig finne på det nei...Jeg må nok stå opp hver dag med barna uansett om det er hverdag eller helg...

Om jeg slapper av så er det når barna sover... og da får jeg bare vite at jeg er lat. så hjelp er der lite å få her av..

Skrevet

Oi, d må jeg si :-) Heldig du er :-) Ingenting missunnelig....neida!

Skrevet

Og hvem er din beste venninne om dagen?! *smiskesmiskesmiske*

Skrevet

hehe.. min venninne er student, og midt i den tøffeste eksamensperioden.. hun ble nesten enda mer happy enn meg :o) og lurte på om ikke min kjære kunne klones.. jeg skulle bedt med hele dib dersom jeg hadde vært lottomillionær :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...