Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Når vi holder lillegutt på fanget "knekker" han bare i knærne i stede for å stå på bena sine.. noen fler som har småtroll som ikke står med støtte? han er snart 6 mnd og jeg begynner å lure på om det er noe galt med bena hans.. han sparker hardt, og viser at han har kraft i bena, men har tydeligvis ikke skjønt at han kan stå enda.. Hørte hs sa det bare var en refleks at de små står, men lillegutt bør vel også snart begynner med dette..
så var vi 4 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Husker legen og hs kommenterte at Martin sto på 6mnd kontrollen, og da i forbindelse med at det var en normal utvikling hos babyer. men det betyr jo ikke at ikke din baby må gjøre det nå eller i nærmeste fremtid. De er så forskjellige, og så lenge hs ikke sier noe på det ville jeg ikke tenkt så mye på det.
haater husarbeid Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Min gutt står heller ikke og han er seks mnd i dag. Ikke en bekymring over det her, det kommer når det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå